Jag ångrar mig, tar tillbaka allt. Föregående inlägg hade en liten aggressiv ton, förlåt. Det var onödigt, obefogat och omoget. Den här bloggen är inget sjunkande skepp! Nej då, detta är ett skepp som obehindrat seglar bort mot nya mål… Jag är lite lynnig, det är ett karaktärsdrag jag ska jobba på…det kan bara bli bättre. /A
Allmänt
Era otacksamma…
Jaha är det har tacken? Här försöker man engagera sina 25 läsare med utmaningar och vad gör ni? Jo skiter i det fullständigt. 3, Tre! Läsare gjorde sig besväret med Norrlandstestet, närmast sörjande var de också. Med väldigt lite marginal vann Evelina, Bjurholmstjejen som bor i Luleå. Med den kombinationen i bagaget är det ju inte så konstigt att man vinner. Hon kan ju ha fuskat också men det skiter jag i för hon DELTOG ju i alla fall.
Vad vann hon då? Jo den enorma äran och berömmelsen och den inofficiella titeln miss Norrland 2008. Och till er andra 25 otacksamma jävlar så kan jag meddela att jag ger upp, det är inte värt det längre. Vera får försöka bäst hon vill med att rädda detta sjunkande skepp. Fan va less jag är! /A
Nu tycker jag att du är lite vrång
Har inget vettigt att skriva så det blir ett klipp från min favoritfilm Sunes Sommar. Det finns faktiskt fler än jag som tycker att detta är det bästa som Svensk Filmindustri någonsin gjort, hon heter Stina och har just köpt hem DVD utgåvan av Sunes jul. Haha ja jag säger då det, ingen finkultur här inte! /A
Nu far jag
Nu ska jag över till fiendesidan för att hälsa på landsförrädaren och hennes byracka, kanske får jag träffa Coda också! Kameran får följa med så kanske det blir lite jämtlandsbilder imorgon. /A
Grattis Luleå !

Ja det hat blivit billigare att dö i Luleå, vilken klen tröst. Läs hela artikeln i NSD här /A